Întrebări frecvente - vă răspundem la întrebări!
În fiecare zi primim multe întrebări de la dumneavoastră. Ne întrebați despre produsele disponibile în magazinul nostru, despre funcționarea site-ului nostru, despre funcționarea conturilor dumneavoastră și despre procesarea comenzilor dumneavoastră. Încercăm întotdeauna să vă oferim cele mai bune răspunsuri posibile și să vă ajutăm cât mai mult posibil. Pentru a vă facilita și mai mult găsirea informațiilor care vă interesează, am decis să adunăm într-un singur loc cele mai frecvente întrebări și răspunsurile la acestea.
Categorii de întrebări:
- Întrebări legate de produse:
- Care sunt dimensiunile produsului (dovleci de mate, bombonele, termosuri și alte accesorii pentru yerba mate)?
- Care este diferența dintre un dovleac de ceramică și un dovleac mate de calabash sau palo santo? Cum trebuie să le îngrijesc?
- De ce toate mostrele din setul de yerba mate pe care l-am cumpărat arată la fel?
- Aș dori să înlocuiesc produsul din set. Este posibil acest lucru?
- Pot să fac o comandă cu ridicata și cum? Care sunt prețurile cu ridicata ale produselor?
- Care este cel mai bun yerba mate pentru început?
- Întrebări privind achiziționarea, livrarea și gestionarea comenzilor:
- Cum plătesc pentru comanda mea?
- Cum și când va ajunge pachetul? Care este costul de livrare?
- Este posibilă livrarea la nivel internațional? Care va fi costul transportului?
- Este posibil să-mi ridic personal comanda?
- De ce nu a sosit încă comanda mea?
- Comanda mea este în așteptare. De ce?
- Este posibilă urmărirea pachetului?
- Îmi pot modifica sau anula comanda?
- Care este diferența dintre o returnare și o reclamație?
- Produsele pe care le-am comandat au fost deteriorate în timpul livrării. Cum pot să le returnez?
- Am primit comanda, dar nu mai vreau produsele. Cum pot să le returnez?
- Cât voi plăti pentru a returna comanda?
- Cât timp va dura procesarea returului/reclamației/rambursării mele?
- Întrebări despre magazin și cont:
Întrebări legate de produse:
1. Care sunt dimensiunile produsului (dovleci de mate, bombonele, termosuri și alte accesorii pentru yerba mate)?
Încercăm să descriem bine fiecare produs disponibil în magazinul nostru, astfel încât clienții noștri să știe exact ce cumpără. Veți găsi informații despre dimensiuni (capacitate, înălțime, lățime, diametru, etc.) în denumirea produsului, în descriere sau în parametrii de sub descriere. Dacă lipsesc informații, vă rugăm să ne anunțați - le vom completa cât mai repede posibil!
2. Care este diferența dintre o calabash din ceramică și o calabash sau un dovleac palo santo mate? Cum pot avea grijă de ele?
Magazinul nostru oferă o varietate de ghiocei mate din diferite materiale - ceramică, lemn palo santo sau calabash natural. Vasele din ceramică sunt mai durabile și mai rezistente la factorii externi și la deteriorări mecanice. Cele mai multe dintre ele pot fi introduse în mașina de spălat vase și spălate cu detergenți fără teamă (dacă nu este cazul, această informație este inclusă în descrierea produsului). Mâncărurile realizate din materiale organice sunt ceva mai pretențioase. Ele trebuie să fie pregătite corespunzător înainte de prima utilizare și trebuie îngrijite corespunzător în timpul utilizării pentru a dura cât mai mult timp. Pentru mai multe informații despre tipurile de ghiocei de yerba mate și sfaturi despre cum să le îngrijiți, vizitați blogul nostru.
3. De ce toate mostrele din setul de yerba mate pe care l-am cumpărat arată la fel?
Atunci când cumpărați orice set de yerba mate cu mostre din magazinul nostru, vi se garantează că fiecare mostră va fi diferită și că nicio aromă nu se va repeta. Deși, atunci când deschideți pachetul, fiecare mostră va arăta la fel, în realitate, în fiecare pachet există o aromă diferită. Denumirea variantei și compoziția produsului uscat se găsesc pe spatele etichetei.
4. Aș dori să înlocuiesc produsul din set. Este posibil acest lucru?
Din păcate, nu avem posibilitatea de a schimba un singur produs dintr-un set. Gama de produse din magazinul nostru este atât de largă încât există ceva pentru toată lumea. Avem seturi atractive - seturi pentru începători, seturi pentru cupluri, seturi cadou, seturi cu mostre, seturi cu mai multe pachete, cu accesorii, precum și cu ceai și cafea.
5. Pot plasa o comandă cu ridicata și cum? Care sunt prețurile cu ridicata ale produselor?
Pe MateMundo.ro nu vindem produse cu ridicata. Dacă sunteți interesat să cumpărați cu ridicata yerba mate, ceai, cafea, accesorii și produse alimentare sănătoase, vă rugăm să vizitați platforma de vânzare cu ridicata venusti.eu. Prețurile produselor sunt disponibile după autentificare.
6. Care este cel mai bun yerba mate cu care să începi?
Fiecăruia îi place ceva diferit - depinde de gust și de preferințele personale. Unii vor simți imediat gustul amar al yerba mate-ului argentinian, în timp ce alții vor fi descurajați de intensitatea și gustul amar de la încercarea ulterioară. Dacă nu sunteți sigur ce să alegeți și sunteți îngrijorat de gustul puternic al Ilex paraguariensis, vă recomandăm pentru început yerba mate verde brazilian de la Verde Mate Green - datorită procesării speciale care implică uscarea cu aer cald și sărirea etapei de condimentare, această yerba mate are o aromă blândă și este bună pentru a începe aventura mate.
Întrebări privind achiziționarea, livrarea și gestionarea comenzilor:
1. Cum plătesc comanda?
În magazinul nostru, puteți utiliza mai multe metode de plată: transfer bancar tradițional, transfer bancar online, card de credit, PayPal sau Stripe.
2. Cum și când va ajunge pachetul? Care este costul de livrare?
Pe această pagină veți găsi toate formele de livrare disponibile în magazinul nostru, împreună cu costurile de transport și termenele de livrare. De asemenea, dorim să vă reamintim că, atunci când faceți cumpărături în magazinul nostru de minimum 199 RON de lire sterline (doar în România), transportul va fi gratuit - veți plăti doar produsele.
3. Este posibilă expedierea la nivel internațional? Care va fi costul de expediere?
Da, există această posibilitate. Trimitem comenzi în străinătate prin DPD și UPS. Puteți găsi o listă cu țările în care expediem și costurile de expediere pe această pagină.
4. Este posibil să îmi ridic comanda personal?
Din păcate, acest lucru nu este posibil. Magazinul nostru funcționează doar online, iar comanda vă va fi livrată de către curier.
5. De ce nu mi-a sosit încă comanda?
Acest lucru se poate întâmpla dintr-o varietate de motive - mai mult sau mai puțin dependente de noi. Conform Termenilor și Condițiilor noastre, avem între 1 și 10 zile lucrătoare pentru a procesa comanda dvs. din momentul în care ați făcut achiziția. Bineînțeles, încercăm să expediem comenzile cât mai repede posibil, dar în cazul unui număr mare de comenzi, acest timp poate fi puțin mai lung.
În cazul în care pachetul dvs. a fost reținut sau pierdut de către compania de curierat, contactați-ne și vom contacta furnizorul pentru a vă găsi comanda.
Dacă doriți să verificați starea comenzii dvs., utilizați link-ul de urmărire pe care vi l-am trimis pe e-mail. De asemenea, veți găsi link-ul în contul dvs., în informațiile despre comandă: Login -> Comenzi -> Comenzi -> Curent.
6. Comanda mea este în așteptare. De ce?
Acest lucru se poate întâmpla din diverse motive, de exemplu: neplată sau plată incompletă, detalii incorecte sau incomplete furnizate în comandă, lipsa temporară a stocului de produs etc. Vom verifica motivul pentru care comanda dvs. este reținută cât mai curând posibil și vă vom informa despre acest lucru și vă vom spune ce trebuie să faceți pentru a vă schimba statutul comenzii.
7. Este posibilă urmărirea pachetului?
Da. După plasarea comenzii, veți primi un e-mail de la noi cu un link pentru a urmări pachetul. De asemenea, veți găsi toate informațiile în contul dvs: Autentificare -> Comenzi -> Curent.
8. Pot să îmi modific sau să îmi anulez comanda?
Atâta timp cât nu ați plătit pentru o comandă pe care ați plasat-o, aveți opțiunea de a o modifica sau de a o anula. Mergeți în contul dvs: Autentificare -> Comenzi -> Curent și, sub informațiile despre comandă, faceți clic pe butonul verde "Schimbă comanda" sau pe butonul roșu "Anulează comanda". De asemenea, puteți anula comanda după ce a fost plătită, dacă nu a fost încă expediată. Vă vom rambursa plata în termen de 3 zile lucrătoare.
9. Care este diferența dintre o returnare și o reclamație?
O reclamație se aplică produselor care au fost deteriorate în timpul procesului de comandă și care sunt inutilizabile (de exemplu, ambalaj rupt de yerba mate, dovleac de mate crăpat, cutie de conserve de yerbera îndoită etc.). Returul se aplică produselor care sunt în stare nealterată și care nu au fost folosite.
10. Produsele pe care le-am comandat au fost deteriorate în timpul livrării. Cum pot să le returnez?
În cazul în care produsul pe care l-ați primit este deteriorat, puteți face o reclamație. Mergeți în contul dvs: Autentificare -> Departamentul de reclamații (RMA) -> Adăugați o reclamație, selectați comanda și produsele pentru care doriți să faceți reclamație, precizați motivul reclamației, atașați fotografii care să arate deteriorarea produsului și așteptați să procesăm cererea dumneavoastră (avem la dispoziție 30 de zile pentru a face acest lucru). După ce am acceptat reclamația, vă vom trimite informații pe adresa dvs. de e-mail. Veți putea apoi să ne returnați comanda. Vă vom trimite banii pentru produsele returnate în termen de 14 zile.
11. Am primit comanda, dar nu mai vreau produsele. Cum le pot returna?
Ați plasat o comandă în magazinul nostru, dar după ce ați primit pachetul ați constatat că produsele nu sunt necesare sau nu sunt ceea ce vă așteptați? Nu este nicio problemă! Puteți să ne returnați întreaga comandă sau produsele selectate, fără a da un motiv, în termen de 14 zile de la cumpărare. Mergeți în contul dvs: Autentificare -> Retururi -> Adaugă o returnare de produs, selectați comanda și produsele pe care doriți să le returnați și parcurgeți pașii pentru a genera un cod de returnare. Vă vom trimite banii pentru produsele returnate în termen de 14 zile. Puteți citi mai multe despre dreptul dumneavoastră de a anula contractul pe acest site.
Nu uitați că puteți returna doar produsele pe care nu le-ați folosit și, în cazul alimentelor, doar pe cele care nu au fost deschise!
12. Cât voi plăti pentru returnarea comenzii mele?
Returnarea comenzii se face pe cont propriu. Costul de livrare va depinde de metoda de expediere aleasă de dvs.
13. Cât timp va dura procesarea returului/reclamației/rambursării mele?
Avem la dispoziție 30 de zile pentru a procesa reclamația dvs. și 14 zile pentru a vă rambursa produsele returnate din momentul în care suntem informați că doriți să ne returnați achiziția. Ne rezervăm dreptul de a reține rambursarea până când primim articolul sau până când furnizăm o dovadă de returnare.
Întrebări despre magazin și cont
1. Am un cod de reducere, dar nu funcționează. De ce?
Avem multe reduceri pentru clienții magazinului nostru, de exemplu, pentru primele achiziții după înscrierea la buletinul nostru informativ sau pentru a sărbători diverse promoții sezoniere. Reducerile acoperă produse individuale, categorii întregi de produse sau depind de valoarea coșului - fiecare promoție are reguli ușor diferite și, de obicei, veți găsi detaliile într-un e-mail de la noi sau pe blog.
Puteți utiliza codul de reducere în două locuri: pe această pagină sau în lista de cumpărături atunci când plasați comanda - dacă codul este corect, acesta va fi activat și va reduce prețul produselor. Pe pagina de mai sus (sau accesând-o direct din lista de cumpărături) puteți verifica toate informațiile despre cod - ce condiții trebuie să îndepliniți pentru a beneficia de reducere, perioada de valabilitate a codului, gama de produse pe care o acoperă și dacă este combinat cu alte promoții. Important: puteți activa doar un singur cod la un moment dat!
Se poate întâmpla ca lista dumneavoastră de cumpărături să conțină mostre de produse, bunuri care sunt în promoție sau seturi pe care le vindem aproape la preț de cost și atunci codul de reducere va reduce prețul puțin sau chiar deloc. Ne pare rău dacă se întâmplă acest lucru, dar, din păcate, nu avem întotdeauna opțiunea de a reduce și mai mult prețul.
Aveți mai multe întrebări despre cum funcționează codurile de reducere în magazinul nostru? Scrieți-ne! Vom încerca să găsim răspunsuri la toate nelămuririle tale.
2. Ce este un program de fidelizare și cum îl pot utiliza?
Atunci când faceți cumpărături pe MateMundo.ro, câștigați puncte pentru fiecare comandă, pe care le puteți schimba pentru produse din fila specială "Program de loialitate". Puteți afla mai multe despre acest program aici, iar termenii și condițiile detaliate sunt disponibile pe această pagină.
3. Vreau să raportez idei/observații/erori pe site. Cum pot face acest lucru?
Dacă aveți idei sau observații pe care doriți să le împărtășiți cu noi sau ați găsit erori pe site-ul nostru web pe care doriți să le raportați, există mai multe modalități de a ne contacta:
Aveți întrebări la care nu ați găsit răspuns aici? Scrieți-ne sau sunați-ne - vom fi bucuroși să vă ajutăm să clarificați orice dubiu! Vom actualiza în permanență lista de întrebări și răspunsuri de mai sus.