Salvați în lista de cumpărături
Creați o nouă listă de cumpărături

Programul de loialitate - termeni și condiții

Informații generale despre programul de loialitate MateMundo.ro

Programul de loialitate permite primirea de produse gratuite în schimbul punctelor câștigate de către participant prin cumpărături în magazinul MateMundo.ro și prin adăugarea de evaluări și recenzii ale produselor oferite de magazin.

Participare

Participanții la programul de fidelizare sunt cei înregistrați la www.matemundo.ro.

Reguli de calculare a punctelor

1. Punctele sunt calculate pe baza valorii monetare (RON) a comenzii. La plasarea unei comenzi, clientul câștigă automat un număr de puncte calculat în funcție de următoarea formulă:

X = valoarea în puncte a comenzii, unde 0,16 RON = 1 punct (de exemplu, dacă valoarea comenzii este de 121,4 RON, numărul de puncte acordate este 121,4 / 0,16 = 758,75).

2. Numărul X nu este rotunjit la valori întregi.

3. De asemenea, se acordă puncte pentru:

  • adăugarea unei opinii a clientului despre un produs cumpărat din magazin (7 puncte pentru fiecare opinie acceptată de magazin) și atașarea de fotografii la opinie (7 puncte pentru fiecare fotografie acceptată atașată la opinie),
  • abonarea la buletinul informativ al newsletter (10 puncte acordate o singură dată).

4. Punctele nu se adaugă la costul de expediere a comenzii dumneavoastră (dacă alegeți să vă fie expediată comanda la adresa furnizată în timpul înregistrării).

5. Punctele sunt reprezentate ca numere măsurabile.

Conversia valorii comenzii pe punct

Conversia valorii comenzii în puncte este utilizată pentru a calcula punctele (marcate ca fiind în așteptare) pe care clientul le primește atunci când plasează o comandă. Regula de calcul al punctelor în funcție de conversia valorii comenzii în puncte este discutată în secțiunea "Reguli de calculare a punctelor" din prezentul regulament.

Tipuri / statutul punctelor

  • puncte în așteptare - acestea sunt puncte acordate automat atunci când un client plasează o comandă. Punctele în așteptare așteaptă o verificare din partea noastră. Verificarea înseamnă schimbarea statutului punctelor în așteptare în unul dintre următoarele două statusuri (creditate sau anulate). Punctele cu un statut în așteptare nu sunt luate în considerare la calcularea soldului de puncte pentru un client,
  • puncte creditate - acestea sunt puncte aprobate de noi. Schimbarea statutului punctelor din "în așteptare" în "creditate" va avea loc atunci când tranzacția (achiziția) a fost finalizată. Punctele cu un statut creditat sunt luate în considerare la calcularea soldului de puncte pentru un client,
  • puncte anulate - acestea sunt puncte care nu au fost verificate cu succes și care sunt anulate atunci când tranzacția nu este finalizată (de exemplu, în cazul în care nu se efectuează plata, nu se ridică produsele în termenul specificat de noi). Punctele marcate ca fiind anulate nu sunt luate în considerare la calcularea soldului de puncte pentru un client,
  • puncte utilizate - acestea sunt puncte pe care clientul le-a folosit pentru a plăti produsele comandate. Punctele folosite sunt incluse automat în soldul de puncte al clientului în momentul plății cu puncte pentru comandă. Punctele cu statut de puncte utilizate sunt luate în considerare la calcularea soldului de puncte al unui client.

Verificarea punctelor

1. Verificarea punctelor înseamnă schimbarea statutului punctelor în așteptare atribuite unei anumite tranzacții într-unul dintre statute:

  • puncte creditate,
  • puncte anulate.

2. Modificarea statutului punctelor din "în așteptare" în "creditate" sau "anulate" este ireversibilă.

3. Timpul de verificare a punctelor este de până la 40 de zile de la data comenzii.

4. Punctele în așteptare sunt creditate atunci când se știe că tranzacția a fost finalizată, adică plata a fost primită și produsele comandate au fost livrate sau ridicate personal de către client într-o perioadă specificată de noi de până la 20 de zile de la data expedierii.

5. Punctele în așteptare se anulează atunci când tranzacția nu a avut loc (de exemplu, în cazul în care nu se efectuează plata, nu se ridică produsele în termenul de 20 de zile specificat de noi de la data plasării comenzii).

Soldul de puncte al clientului

1. Soldul de puncte al clientului este calculat cu ajutorul următoarei formule:

soldul de puncte al clientului = total puncte creditate - total puncte utilizate

2. Clientul poate utiliza numai punctele definite ca fiind soldul de puncte al clientului.

3. Atunci când se efectuează o achiziție, soldul de puncte este redus cu numărul de puncte utilizate.

4. Soldul de puncte este utilizat automat la următoarea comandă în cazul în care faceți clic pe opțiunea: Utilizați soldul de puncte.

5. Toate produsele care pot fi schimbate cu puncte de loialitate pot fi găsite în fila "Produse pentru programul de loialitate".

6. Numărul de puncte din soldul de puncte al clientului selectat de către utilizator în timpul procesului de comandă va fi utilizat pentru comandă, cu condiția ca soldul de puncte să fie mai mare decât numărul de puncte utilizate.

7. Soldul de puncte poate fi modificat de către administratorii de sistem în cazul anulării unei comenzi.

8. Fiecare client înregistrat și logat primește informații despre soldul actual de puncte și despre oportunitățile de reducere.

9. Punctele pot fi răscumpărate numai pentru produsele disponibile cu puncte.

Împărtășiți comentariul dvs.
pixel